Lista Achievementów w kategorii: Deus Ex: Rozłam ludzkości

Mistrz informacyjny

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Zalicz wszystkie serwery w sieci poziomu 3.

Misja związana z trybem multiplayer “Breach” dostępnym w menu głównym gry.
Uwaga! Chociaż mapa serwerów to sugeruje, nie jest wymagane ukończenie S17_REBAR , który jest cholernie trudny, a także prostszych S15_REBAR i S16_CAISSON.

Lista serwerów trzeciego poziomu:
Network 3A (14 serwerów):
\S01_STOCKADE

\S02_CLAYMORE, \S03_CORTEX, \S04_GARRISON, \S05_THORAX, \S06_TALONPIKE, \S07_LAVAWALL

\S08_GARRISON, \S09_TALONPIKE

\S10_STOCKADE, \S11_THORAX

\S12_TALONPIKE, \S13_THORAX, \S14_GARRISON

Dodaj komentarz

Ekspert informacyjny

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Zalicz wszystkie serwery w sieci poziomu 2.
[Dane – ekspert – Hackowanie: Ukończ wszystkie serwery sieci drugiego poziomu.]

Misja związana z trybem multiplayer “Breach” dostępnym w menu głównym gry.

Lista serwerów drugiego poziomu:
Network 2A (20 Server Maps):
\S01_GARRISON, \S02_STOCKADE, \S03_THORAX, \S04_CLAYMORE, \S05_STOCKADE, \S06_TALONPIKE

\S07_THORAX, \S08_GARRISON, \S11_LAVAWALL

\S09_THORAX, \S10_STOCKADE

\S12_TALONPIKE

\S13_CORTEX, \S14_TALONPIKE, \S15_CLAYMORE, \S16_CORTEX, \S17_CLAYMORE, \S18_STOCKADE, \S19_THORAX, \S20_GARRISON

Dodaj komentarz

Akolita informacyjny

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Akolita informacyjny – Breach: Zalicz wszystkie serwery w sieci poziomu 1.
[Dane – początkujący – Hackowanie: Ukończ wszystkie serwery sieci pierwszego poziomu.]

Misja związana z trybem multiplayer “Breach” dostępnym w menu głównym gry.
Musimy zaliczyć tylko białe serwery oznaczone jako “MAPA SERWERA” – dotyczy serwerów zarówno z NETWORK_1A jak i NETWORK_2B. Nie jest istotne jaki będziemy mieli wynik i w jakim procencie nam dany serwer zaliczy, wystarczy że je ukończymy, czyli wykonamy cel podstawowy. Spis konkretnych serwerów poniżej:
Network 1A (8 serwerów):
\S01_STOCKADE, \S02_STOCKADE, \S03_STOCKADE, \S04_TALONPIKE, \S05_TALONPIKE, \S06_TALONPIKE, \S07_LAVAWALL

\S08_STOCKADE

Network 1B (11 Server Maps):
\S01_THORAX, \S02_GARRISON, \S03_LAVAWALL, \S04_CLAYMORE, \S07_THORAX

\S05_TALONPIKE, \S06_STOCKADE

\S08_TALONPIKE

\S09_GARRISON, \S10_STOCKADE, \S11_THORAX

Dodaj komentarz

Złota rączka, srebrna nóżka

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Zainwestuj w przynajmniej jedno ulepszenie z każdej gałęzi drzewka ulepszeń. [Jack wszystkich umiejętności – Zainwestuj w przynajmniej jedną umiejętność w każdej z gałęzi drzewka jej rozwoju.]

Dodaj komentarz

Bezwzględna skuteczność

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

W pełni usprawnij wybraną broń. [Bezwzględna efektywność – W pełni udoskonal broń twojego wyboru.]

Najlepiej jest udoskonalić pistolet obezwładniający ponieważ laserowe ulepszenie do niego znajdziemy blisko naszego mieszkania. Można je kupić u gościa, który jest zaprezentowany na filmie. Niestety sam film mi przepadł, ale z pewnością sobie poradzicie.

Dodaj komentarz

Laputańska maszyna

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Pokonałeś Marczenkę jego wyłącznikiem. Stal nie zawsze jest najmocniejsza.

Misja 17/16 – Najpierw musimy zdobyć “zabójczy przełącznik”. Po drodze do Marchenko dostaniemy telefon od Vegi i zacznie się opcja rozpoczęcia 17 misji. Teraz zamiast wracać do misji 16, wybieramy następną 17 i postępujemy zgodnie ze znacznikami. Będą tam otwarte drzwi (wcześniej zaryglowane – do tych drzwi klucz ma też łysol zlokalizowany w pobliżu). Gdy wejdziemy do pokoju za drzwiami, po lewej stronie, gdzie znajdziemy Millera, musimy wyjść stąd i na przeciwko jest pokój ze strażnikiem siedzącym przy biurku, pod stołem ukryte jest pudełko z bronią – to ono zawiera śmiercionośny przycisk. Teraz możemy udać się do misji 16 i podczas dialogu otwierającego z Marchenko zrobić użytek z przycisku.

Dodaj komentarz

Niewidzialna wojna

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Obezwładnij zamaskowanego wroga, nie tracąc przy tym własnego maskowania.
[Niewidzialna wojna – Obezwładnij zamaskowanego wroga samemu pozostając w zamaskowaniu.]

Misja 17 – potrzebować będziemy udoskonalenia pozwalającego na atak w walce wręcz w czasie gdy korzystamy z maskowania. Po pokonaniu Marchenko będziemy chronić delegatów. Po drodze będzie działko i dwóch wrogów, którzy korzystają z maskowania. Należy włączyć system maskowania i podejść do nich bardzo blisko, gdy Ci się zamaskują, atakujemy ich wręcz, należy szybko wcisnąć przycisk ataku, bo nie zostaniemy o tej możliwości uprzedzeni ikonką. Pamiętajmy żebyśmy mieli odpowiednio naładowaną baterię do tego celu. Miejmy też przy sobie przynajmniej jedną baterię bio żeby nie zmarnować szansy.

Dodaj komentarz

Windą ekspresową prosto do piekła

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Zaatakuj z wykorzystaniem systemu lądowania Ikar i popraw dla pewności Tajfunem.
[Ekspresowa winda do piekła, odjeżdża – Użyj Lądowania Ikara i uderz na wrogów usuwając ich grupę Tajfunem.]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń (ja zrobiłem to dopiero w misji 14, ale to bez znaczenia, trofeum jest proste).
Tym razem w pełni odblokowujemy umiejętności lądowania Ikara i Tajfun i wykorzystujemy je w określonej w opisie trofeum kolejności.

Dodaj komentarz

Ostatnie zbiory

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

KASIA i słowo-klucz od doktora Cipry pozwoliły ci przekonać Darię, że nie jest tym, kim myśli.

Nagroda za ukończenie 11 misji pobocznej (SM11). Warunkiem jest ukończenie 10 misji pobocznej, wykonaniem wszystkich tamtejszych zadań pobocznych i uzyskaniem trofeum “Żniwa”.
Podczas misji głównej nr 14, po opuszczeniu TF29, otrzymamy telefon od Darii. Należy stąd udać się do detektywa Montaga przed apartamentem Darii. Następnie przeszukujemy apartament (włącznie z mailami w laptopie). Otrzymamy dzięki temu kolejny wskaźnik w północnej części mapy, gdzie poszukamy Dr. Cipry. Przyjdzie nam trochę z nim pogadać. Należy wybrać opcję dialogową wskazującą na inne rozwiązanie. Bardzo ważne aby w tym miejscu nie przyspieszać i nie przerywać konwersacji – należy natomiast trzymać wciśnięty klawisz L2, by zaprzeczać doktorowi podczas jego monologu. W wyniku tego da on nam hasło by nadpisać chip Darii (jeżeli nie trzymaliśmy L2 podczas jego wykładu, nie otrzymamy tej informacji i trofeum nie zostanie zaliczone). Teraz wracamy na południe i podążamy za wskaźnikami misji, aż znajdziemy Darię w kanałach.
Podczas rozmowy z nią musimy wybrać kolejno: Skonfrontuj, Użyj słowa klucza, Ad Hominem 2006, Perswaduj (R2), pociągnij ku ludzkości, pociągnij ku ludzkości, zbliż się.

Dodaj komentarz

Wiertacz

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Wykorzystaj lodowy świder do pominięcia dużej części placówki GARM. [Wiercacz rdzenia – Użyj zlodowaciałego wiertła by ominąć sporą sekcję zakładu GARM.]

Misja 13 – zaraz, gdy ta się rozpocznie, należy udać się drabiną do góry i dotrzeć do pomieszczenia z wiertłami. Umieszczamy biokomórkę w konsoli wiertniczej. Jeżeli takowej nie mamy, znajdziemy jedną 20 metrów od konsoli, na końcu korytarza na biurku. Teraz należy: przycisnąć przycisk w lewo na konsoli, w czasie konwersacji zrugać rozmówcę (jeżeli chcemy uniknąć grubszej konfrontacji), przycisnąć przycisk do góry na konsoli, ponownie przycisnąć do góry, przycisnąć w prawo i aktywować czerwony przycisk na konsoli. Wiertło wykona teraz swoją robotę, a my otrzymamy trofeum i skrót. Skrótem będzie wydrążona ścieżka – tam gdzie wiercił wiertacz. Pamiętajmy, że teraz aby ominąć całą sekcję musimy wspiąć się do pomieszczenia nad panelem wiercenia (w jednym z rogów pomieszczenia z panelem do wiertacza zobaczysz dziurę i 3 lasery). Przyda się nam umiejętność skakania i niewidzialność, a także parę rekwizytów żeby ustawić odpowiednią wieżę do wspięcia się.

Dodaj komentarz

K jak “Każdy”

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Uwolniłeś K. i Bonesa z więzienia i odstawiłeś w bezpieczne miejsce.

Misja poboczna nr 12: K jak “Każdy” (SM12) – trofeum nagrodą za ukończenie. Możliwość jej ukończenia pojawi się w czasie trzeciej wizyty w Pradze (po 13 misji głównej). Do uzyskania tej misji konieczne jest ukończenie misji pobocznej nr 5 (SM05): Samizdat i zdobycie trofeum Samizdat (patrz powyżej). Po rozpoczęciu 14 misji pojawi się nowy punkt lokalizacyjny “Samizdat SOS” – znajdziemy go w kanałach blisko apartamentu Adama. Należy porozmawiać z Małą K i zaakceptować jej zadanie. Gdy udamy się za znacznikami dotrzemy do drzwi, do których kod to 0010. W piwnicy będziemy musieli zhakować panel numeryczny, który otworzy cele. W czasie rozmowy z więźniami należy wybierać opcje dialogowe na luzie (Play it Cool), każmy im zabrać stroje policyjne. Następnie należy udać się do sklepu ze środkami czystości Praha Unneda Cleaning Supply Store (podążając w dół ulicy). Za nami podążą przebrani za policjantów więźniowie. Sklep nie znajduje się daleko. Gdy dotrzemy do niego porozmawiajmy z więźniami i trofeum się odblokuje.

Dodaj komentarz

Prosto z pudełka

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Z pomocą Kollera i kalibratora neuroplastycznego usuń podkręcenie eksperymentalnych ulepszeń.
[Świeżość z paczki – Przy pomocy Kollera i Neuroplastycznego Kalibratora, wyeliminuj udoskonalenie dla umiejętności eksperymentalnych.]

Trofeum w zamian za ukończenie 8 misji pobocznej (The Fix) (SM08). Po ukończeniu głównej misji nr 11 (lub 12 jeśli pominęliśmy 11), otrzymamy telefon od Kollera. Misja rozpocznie się tylko wtedy, gdy zdobyliśmy dla niego kalibrator (w wyniku 4 misji pobocznej).

Dodaj komentarz

Bogobójca

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Ukończyłeś debatę z Allison Stanek.

Misja 10 – Aby uzyskać to trofeum musimy po misji 10 zdecydować się na pomoc Allison (rezygnujemy tym samym z napadu na bank i ocalenia Millera na końcu gry). Aby uratować szanowną panią, należy cały czas wybierać lewą opcję dialogową, ale nie ma to znaczenia, jak widać na filmie nawet jeżeli jej nie ocalimy, najważniejsze że odbyliśmy z nią debatę – to jest kluczem i wystarczy.

Dodaj komentarz

Żniwa

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Przekonałeś detektywa Montaga, że zabójcą nie może być ani Gunn, ani Radko.

Misja poboczna nr 10 (SM10) – trofeum otrzymamy za jej ukończenie. Dostęp do niej otrzymamy w wyniku dochodzenia, które wykonamy w ramach misji “Zbyt blisko domu” (Too Close to Home) – odpali się automatycznie podczas drugiej wizyty w Pradze. Należy pogadać z gościem, który wskazuje że to Gunn może być mordercą. Detektyw Montag będzie podejrzewał Radko, byłego męża ofiary. Porozmawiajmy z obydwoma i zbadajmy ich mieszkania. Musimy znaleźć dowody na oczyszczenie ich z zarzutów. Należy później powrócić do detektywa i powiedzieć mu, że obydwaj są niewinni.
Misję musimy ukończyć przed rozpoczęciem głównej misji fabularnej nr 13.
Śledztwo uruchomi się, gdy odnajdziemy miejsce zbrodni – jak pisałem dostępne tylko przy drugiej wizycie w Pradze. Na mapie biała strzałka wskazuje lokalizację, gdzie odnajdziemy dostęp do misji. Należy porozmawiać z facetem w kapturze, a potem ze znajdującą się w pobliżu kobietą. Generalnie nie musimy badać wszystkich śladów, grunt żeby w końcu gdy będziemy rozmawiali z detektywem była opcja uniewinniająca obydwu delikwentów.

Dodaj komentarz

Piłkomania

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Wiesz, co trzeba zrobić.

Po misji 10 musimy zadecydować, czy ocalimy Allison, czy napadniemy na bank. Należy pomóc Allison, co poprowadzi nas do misji 11, gdzie przyjdzie nam wkroczyć do kościoła maszynowego boga. Na tyłach kościoła znajdziemy piłki do koszykówki i kosz – wystarczy wrzucić piłkę do kosza… Kościół to tak naprawdę kolejne blokowisko i bez wchodzenia w misję, czy zastrzeżone rejony możemy przez nie przejść na drugą stronę, gdzie znajdziemy piłeczki. Istnieje możliwość zdobycia trofeum nawet bez próby dotarcia do Allison, akurat o tym nie wiedziałem, dlatego zdobyłem je dopiero po ceregielach z tą panną.

Dodaj komentarz

Sieć rozległa, nieskończona

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Wykorzystałeś kartę Jima i obejrzałeś nagranie w NSN, nie wywołując alarmu.

Misja 9 – W pewnym momencie tej misji wejdziemy do neutralnej podsieci w pomieszczeniach TF29. Wygląda to jak symulacja hackingu komputera w trybie BREACH (rzuca się w oczy, że mechaniką jest przystosowana jak pod VR – chyba ktoś coś planuje w tym temacie w nieodległej przyszłości). Należy ukończyć to wirtualne hackowanie bez wzbudzania alarmu. Akurat ta sekcja jest stosunkowo prosta, ale warto zrobić sobie zapis przed rozpoczęciem.

Dodaj komentarz

Czarna dziura

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Pomogłeś Olivie uciec z Pragi.

Trofeum wpada za ukończenie 7 misji pobocznej (Fade to Black) (SM07). Po ukończeniu 9 misji głównej porozmawia z nami dr. Auzenne. Należy zgodzić się na jej prośbę, co rozpocznie misję. Pod koniec misji w czasie rozmowy z gangsterami należy podjąć negocjacje – później wciskamy R2 i dwa razy lewą opcję dialogową, by przekonać ich do wypuszczenia nas i pozostawienia Olivii przy życiu. Potem porozmawiajmy jeszcze z Olivią, a otrzymamy dodatkowy punkt Praxis. Trofeum wpadnie po ukończeniu misji.

Dodaj komentarz

Wszystko w rodzinie

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Udzieliłeś Otarowi pomocy w sprawie rodzinnej.

Trofeum za ukończenie pobocznej misji nr 9 (SM09). Dostęp do misji otrzymamy, gdy udamy się do punktu nawigacyjnego “Ostatnia przysługa” (“One Last Favor”) podczas naszego drugiego pobytu w Pradze. Aby misja się pokazała wymagane jest spełnienie poniższych warunków:
– ukończenie misji pobocznej nr 4 (SM04) – ważne żeby w dialogu z Otarem wybrać szczerą, komplementującą i ponownie szczerą odpowiedź oraz obiecać, że później mu się przysłużymy,
– nie możemy zabić Otara podczas 4 misji pobocznej
– podczas głównej misji nr 7 (wizyta w mieście Golem) musimy zabić lub ostrzec Galloisa (to Otar w trakcie tej misj po prośbie nas do niego doprowadzi)

Jeśli wszystkie powyższe warunki zostały spełnione punkt nawigacyjny “Ostatniej przysługi” pojawi się podczas naszej drugiej wizyty w Pradze. W tym miejscu porozmawiamy z Masą Kadlek – należy zgodzić się jej pomóc. W wyniku tej pomocy przyjdzie nam zinfiltrować twierdzę wroga, tak żeby nikt nas nie namierzył, zneutralizować kolesia na parterze, a następnie wyciągnąć go z terenu wroga do garażu. Jeżeli ktoś nas wykryje cała misja spali na panewce. Koniecznie należy zapisać stan gry przed rozpoczęciem tego wyzwania. Trofeum wpada, gdy pozytywnie ukończymy misje.

Dodaj komentarz

01011000

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Zdołałeś odszukać tajemniczy kontakt i pomóc Helle przypomnieć sobie, kim jest.

Nagroda za ukończenie 6 misji pobocznej (SM06). Misja uruchamia się w wyniku skupienia się i sprawdzenia jednego z wielu uszkodzonych paneli reklamowych na stacjach metra w Pradze. Obraz na tych reklamach jest “rozsypany” i wydobywa się z nich dziwny dźwięk. Interakcja z takim panelem da nam dostęp do misji pobocznej.

Dodaj komentarz

Zielony ma garniturek

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Zielony ma garniturek – Deus Ex to jedna wielka afera ogórkowa…
[Tak wiele ogórków – Deus Ex cały jest poświęcony ogórkom…]

Misja 7 – Po rozmowie z Talosem Ruckerem musimy zbiec z tego obszaru i dotrzeć do punktu ewakuacyjnego. Po drodze będziemy przemierzali wielki zieleniak (supermarket z warzywami), wypełniony wrogami – wszędzie tutaj pełno jest też ogórków. Mamy postarać się zrobić tak, aby jeden z tych ogórków został zniszczony przez wroga. Wystarczy “ujawnić się” i wrogowie powinni trafić któregoś z zielonych fallusów, możemy też stanąć przed jednym z ogórków i pozwolić wrogom nas ostrzelać.

Dodaj komentarz

Między technologią a boskością

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Ukończ zwycięsko debatę z Talosem Ruckerem. [Pomiędzy technologią a boskością – Ukończ i wygraj rozmowę z Talosem Ruckerem.]

Misja 7 – Pod koniec misji 7, gdy przebrniemy przez wrogi obiekt, spotkamy Talosa Ruckera. Odbędziemy z nim dość długą konwersację. Należy wybrać następujące opcje dialogowe: prawa, górna, lewa, prawa.

Dodaj komentarz

Złota kolonia

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Odszukaj zaginionego złotego pingwina i odstaw go z powrotem do kolonii. [Złoty Rookery – Znajdź brakującego Złotego Pingwina i przywróć go jego koloni.]

Misja 7 – W misji 7 na początku misji, po tym jak zatrzyma nas policjant, udajemy się do góry drabiną po lewej, następnie drabiną po prawej i do budynku, gdzie wewnątrz znajdziemy pingwina – zabieramy go. Musimy go dostarczyć do miejsca gdzie spotkamy pierwszych przeciwników/wrogów (nie policjantów) w tej misji. Będzie to już blisko jej końca, ale przed rozmową z Ruckerem.

Jak tylko pozyskamy pingwina, udajemy się za wskaźnikami i przekradamy przez strzeżony teren policji (posterunek). Musimy przedostać się na “drugą stronę”, gdzie znowu będzie przestrzeń publiczna (niestrzeżona). Dalej na drugim “ryneczku” zdobywamy od policjanta klucz do windy (policjant jest łysy i stoi przy otwartym “markecie”, w pewnym momencie możemy być świadkami jak rozmawia przez telefon). Najlepiej poczekać aż ten glina uda się w bezpieczne dla nas miejsce, gdzie trzeba go obezwładnić i przeszukać. Windy są skrótem i znacznie ułatwią nam zadanie. Na terenie ruchomych platform powinniśmy złamać terminal poziomu 5 żeby przedostać się do winy po drugiej stronie (warto zainwestować w ulepszenia dotyczące rozbrajania tego typu terminali, ewentualnie można wykorzystać urządzenie hackujące). Gdy dotrzemy do miejsca z przeciwnikami, zobaczymy przerywnik filmowy, po którym należy udać się prawie do końca obszaru i zeskoczyć piętro niżej (to jest właśnie przedstawione na filmie). Przechodzimy drzwiami po lewej stronie, wybijamy dziurę w ścianie, gdzie znajdziemy kolonię pingwinów. Potrzebne nam będzie ulepszenie “Punch Through Wall” do tego celu. Pingwina musimy umieścić w fotelu i trofeum zostanie zaliczone.

Dodaj komentarz

Samizdat

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

W ramach współpracy z Samizdatem puściłeś ich propagandę na zhakowanych kanałach Picusa.

Misja poboczna nr 5 (SM05) – otrzymamy trofeum za jej ukończenie. Po 5 misji głównej pewna postać poprosi nas o hakowanie – należy się zgodzić. W czasie śledztwa trafimy na komputer z odpalonym chatem, należy zapytać rozmówcę o jego lokalizację i spotkać się z nim. To nas zaprowadzi do grupy hakerów w ściekach. Należy zgodzić się i im pomóc.

Dodaj komentarz

Kult osobowości

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Odkryłeś sekret mocy przekonywania Richarda, uwalniając wyznawców spod jego kontroli.

Trofeum to otrzymamy w nagrodę za ukończenie 2 misji pobocznej (dostępne tylko podczas 1 i 2 pobytu w Pradze) (SM02). W pobliżu apartamentu Adama znajduje się kanał prowadzący do ścieków (na mapie zaznaczony drabinką). Na dole spotkamy mężczyznę, który da nam wskazówki dotyczące tej misji. Po wejściu do kościołą kultu i rozmowie z Richardem, facetem od prania ludzkich mózgów, rozejrzyjmy się po pomieszczeniu – musimy odnaleźć zmięty plakat. Podnieśmy go, a otrzymamy nowy wskaźnik misji (to bardzo ważne, bo standardowe jej wykonanie nie dałoby nam trofeum). Wskaźnik każe nam pogadać z facetem w sklepie, a następnie powrócić do Richarda i zainstalować trzy zagłuszacze sygnału. Umieszczamy je w małych lampkach na górnym poziomie. Wszystkie trzy są pod nadzorem działek, przydatne będą beczki – podnosimy taką i w odpowiednim momencie stawiamy żeby działo nie zdążyło nas namierzyć. Gdy to uczynimy, pozostaje nam już tylko udać się na dół do mikrofonu i pogadać z Ryszardem. Podczas dialogu wybieramy np. opcje współczującą, a następnie łagodzącą i trofeum powinno się odblokować.

Dodaj komentarz

Detektyw informacyjny

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Detektyw informacyjny – Breach: Zalicz plik z Darknetu.
[Dane – detektyw – Hackowanie: Ukończ poziom czarnej sieci.]

Na filmie ostatnich 15 minut przed zdobyciem trofeum. Eliminacja jednostki PRIM.
Last 15 minutes before I got the trophy. Prim unit elimination.

Misja ta związana jest ze śledztwem w trybie multiplayer “Breach” dostępnym w menu głównym gry. Jest to dość czasochłonne trofeum ponieważ musimy się przebić przez dość sporo misji dostępnych właśnie w trybie Breach. Mnie to zajęło około 2-3 godzin – szczegóły na poniższych filmach.
Generalnie przechodząc przez sieć Breach natkniemy się na wątek fabularny, który trzeba ukończyć. To najszybsze trofeum do zdobycia. Pozostają jeszcze cztery, ale tamte wymagają już po prostu przejścia przez kolejne szczeble poziomów trudności Breach.

Dodaj komentarz

Neonowe noce

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Powstrzymałeś produkcję neonu w mieście.

Trofeum za ukończenie misji pobocznej 00 (Neonowe światła) (SM00). W pobliżu Apartamentu Adama jest niewielki zastrzeżony obszar – znajduje się tam jeden jedyny wróg oraz sejf z zapiskiem sekretarki. Należy go przeczytać i rozpocznie się misja poboczna, która zakończy się jak na zamieszczonym filmie.

Dodaj komentarz

Złoty bilet

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Złoty bilet – Podjąłeś trudną decyzję, czy w Pradze ma pozostać Irenka Bauer czy Edward Brod.

Nagroda za ukończenie 1 pobocznej misji. Musimy zdecydować czy chcemy uratować Irenkę, czy też Edwarda. Irenkę wskazuje znacznik na mapie, Edwarda musicie znaleźć w jednym ze sklepów i uratować z opresji – pewien oprych będzie do niego mierzył z broni. Dopiero później następuje czas decyzji, czyli weryfikacja papierów – można zweryfikować tylko jedne. Nie ma znaczenia, którą opcję wybierzemy – trofeum i tak zostanie zaliczone.

Dodaj komentarz

Lepsza byłaby poczta naziemna

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Lepsza byłaby poczta naziemna – Zdezaktywuj sondę z wynikiem idealnym za pomocą zdalnego hakowania.
[Poczta naziemna była lepszą opcją – Bezbłędnie wyłącz drona przy pomocy zdalnego hackowania.]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei.
Do zaliczenia odblokowujemy umiejętność zdalnego hakowania, którą w pełni ulepszamy. Drona do rozbrojenia znajdziemy blisko apartamentu Adama – trzeba go zhakować bez pomyłki, czyli trafiając w odpowiednim momencie (wystarczy odrobina refleksu żeby to zrobić prawidłowo).

Dodaj komentarz

Do taranowania!

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Staranuj wrogiego NPC wykorzystując w pełni naładowany system skoku Ikar.
[Uderzająca Prędkość!! – Uderz przeciwnika w pędzie z w pełni naładowanym Pędem Ikara 😉 (no powiedzmy zrywem Ikara).]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać na policji, czy mieszkańcach. Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4 – rosyjskie kasyno.
W tym wypadku potrzebujemy pełnego udoskonalenia skoku Ikar, tak żeby z pełną mocą uderzyć przeciwnika – ważne żeby zrobić to z dużej odległości. Przy bliskim uderzeniu trofeum nie zostanie uznane, choć jak widać na filmie zbyt duża odległość może spowodować utratę pędu. Podstawą jest maksymalne naładowanie uderzenie i dopiero wtedy uderzenie przeciwnika.

Dodaj komentarz

W sam raz na wiosenne porządki

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Użyj funkcji Odrzucenie i Diody Precyzyjnej, wbudowanej w ramię miotacza SEEP, przynajmniej raz.
[Dobre na wiosenne porządki – Użyj funkcji odrzutu i precyzji działa naramiennego P.E.P.S.]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać na policji, czy mieszkańcach. Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4 – rosyjskie kasyno.
Do zdobycia potrzebne będzie pełne udoskonalenie miotacza SEEP. Musimy użyć na wrogach odrzucenia i diody precyzyjnej. Ważne żeby odbywało się to podczas walki.

Dodaj komentarz

Powoli, lecz na ostro

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Traf trzech wrogów jednocześnie wybuchowym nanoostrzem przy aktywnym ulepszeniu skupienia.

Jedno z tych trofeów walki, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać walcząc z policją, czy mieszkańcami. Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4 – rosyjskie kasyno.
Uwaga z tym trofeum miałem problem i wielokrotnie podchodziłem dlatego poniżej dzielę się wiedzą.
Ważne żebyśmy nie rozmawiali z ruskimi tylko weszli od tyłu – wtedy będą zebrani w jednym miejscu w grupie co najmniej 4 (lokalizacja – metrem do Pragi w lewym górnym rogu).
Do zdobycia potrzebujemy pełnego udoskonalenia umiejętności dotyczącej nanoostrza i skupienia. Ponownie przyda się kasyno, gdzie jest sporo przeciwników, włączamy skupienie spowalniające czas, a następnie wycelowujemy i strzelamy nanoostrzem. Trafienie wroga bezpośrednio wywoła wybuch, nie strzelajmy w ziemię. Co istotne musimy pamiętać, że gdy dostaniemy super moce od Kollera, będzie trzeba zrezygnować z innych żeby system był stabilny w 100% i co za tym idzie sprawny (wyłączyć je – szczegóły na filmie). Ja wielokrotnie o tym zapominałem i dlatego najprawdopodobniej trofeum nie chciało wpaść. Ważne abyśmy byli w trybie walki z przeciwnikami. Warto też dodać ulepszenia chroniące nas przed kulami wrogów, bo jak widać na filmie, szybko padamy ofiarą tych kul ;).

Dodaj komentarz

****! Tazerpięść!

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Użyj ulepszenia Poczwórny Łuk kastetu TESLA aby namierzyć cztery cele jednocześnie i wystrzelić.

Jedno z tych trofeów walki, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać walcząc z policją, czy mieszkańcami. Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4 – rosyjskie kasyno.
Uwaga z tym trofeum miałem problem i wielokrotnie podchodziłem dlatego poniżej dzielę się wiedzą.
Ważne żebyśmy nie rozmawiali z ruskimi tylko weszli od tyłu – wtedy będą zebrani w jednym miejscu w grupie co najmniej 4 (lokalizacja – metrem do Pragi w lewym górnym rogu).
W pełni musimy odblokować umiejętność związaną z Teslą i wykorzystać ją na 4 wrogach w tym samym czasie. Wrogowie muszą być w trybie walki i nas widzieć, nie można tego uzyskać pozostając incognito. Co istotne musimy pamiętać, że gdy dostaniemy super moce od Kollera, będzie trzeba zrezygnować z innych żeby system był sprawny (wyłączyć je – szczegóły na filmie). Ja wielokrotnie o tym zapominałem i dlatego najprawdopodobniej trofeum nie chciało wpaść. Ważne abyśmy byli w trybie walki z przeciwnikami. Warto też dodać ulepszenia chroniące nas przed kulami wrogów, bo jak widać na filmie, szybko padamy ofiarą tych kul ;).

Dodaj komentarz

Wehikuł czasu

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Dostarczyłeś Kollerowi kalibrator neuroplastyczny zanim cię o niego poprosił. [Podróżnik w czasie – Zdołałeś przyprowadzić Kollera do Neuroplastycznego Kalibratora, zanim ten zdążył nawet o to poprosić.]

Misja 2 – Zamiast podążać normalną ścieżką od misji do misji musimy dostarczyć Kollerowi kalibrator zanim nas o to poprosi w misji 4. Na początku misji 2 musimy od razu udać się do metra i pojechać do północno-wschodniej części Pragi. Tutaj udajemy się do ruskiego kasyna. W biurze na najwyższym piętrze znajdziemy sejf – z niego wyciągniemy kalibrator (należy zhackować sejf). Teraz wracamy już do kolejnych postępów w misjach głównych – czyli do misji 3, gdzie na końcu Koller zapyta o kalibrator.

Dodaj komentarz

Ciało zmagające się z żelaznym diabłem

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Zablokuj nadlatujący materiał wybuchowy wroga tarczą TYTAN.

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać na policji, czy mieszkańcach.
Do zdobycia tego trofeum potrzebujemy ulepszenia “Tytan” – zaleca się pełne jego udoskonalenie.
Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4. W rosyjskim kasynie wystarczy, że sprowokujemy wrogów tak żeby zaczęli nas atakować i schowamy się L3 za jakąś osłoną. W wyniku skrycia się wrogowie z pewnością rzucą granat. Wystarczy, że aby przed nim się obronić skorzystamy z tytanowej tarczy. Kluczem jest L3 i skrycie się za osłoną, to sprowokuje wrogów do rzucania granatami.

Dodaj komentarz

Łączy nas honor

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Łączy nas honor – Ukończyłeś debatę z Otarem Botkovelim.

Żeby odbyć rozmowę z Otarem Botkovelim, Koller musi nas wysłać w ramach misji pobocznej nr 4 po kalibrator neuroplastyczny (w przeciwnym razie drzwi do kasyna będą zamknięte i strzeżone). Gdy dotrzemy we wskazane miejsce tj. do ruskiego kasyna, walimy wprost przez drzwi frontowe i dialog sam się rozpocznie. Ja kombinowałem przez całą rozmowę i po jej zakończeniu otrzymałem trofeum, nie doszło też do żadnej jatki. Mogłem po prostu się wycofać.

Dodaj komentarz

Ludzkość +

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

W pełni rozwiń jedną z gałęzi drzewka ulepszeń.

Dodaj komentarz

Palący kod

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Podaj klasyczny kod na pierwszej klawiaturze numerycznej w grze.

Na samym początku gry, gdy dotrzemy do pierwszej klawiatury numerycznej (przed pierwszymi wrogami, którzy znajdują się za tymi drzwiami), zamiast włamywać się skorzystajmy z kodu 0451.

Dodaj komentarz

Pogódź się z tym, kim jesteś

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Zainstaluj przynajmniej jedno eksperymentalne ulepszenie.

To trofeum możemy zaliczyć już przy pierwszej wizycie u speca od ulepszeń. Proponuję zapisać stan gry i poeksperymentować, to może być kluczowe dla dalszej rozgrywki, a pamiętajmy że przydzielamy ulepszenia od początku. Ja z rozpędu porozdawałem punkty, a później okazało się że oprócz hackowania jestem goły i wesoły… i musiałem powtarzać procedurę.

Dodaj komentarz

Duch

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Pokonaj wrogie terytorium niczym duch, nie powodując niczyjej wrogiej reakcji.

Mnie się to udało, zaraz po misji w Dubaju, w tym fragmencie w którym włamujemy się do zastrzeżonego obszaru celem odnalezienia sekretarki. Jest to chyba najprostsza i najszybsza z możliwych misji do tego celu. Trofeum wpada w trakcie rozmowy z sekretarką.

Dodaj komentarz

Zwalczam wrogów, których widzę

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Mogę walczyć tylko z przeciwnikami, których widzę – Ukończ wyzwanie hackowania z mgłą zabezpieczającą nie wykorzystując programów odsłaniających.

Dodaj komentarz

Niech to nie będzie ostatni danSingh

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Należy na samym końcu misji w Dubaju uratować danSingha, czy Singha – jak kto woli…

Dodaj komentarz

Adept metawersum

Poziom trudności
(Aby ocenić musisz się zalogować)

Weź udział we wszystkich samouczkach w pierwszej misji Adama w Dubaju.

Trofeum to zostaje zaliczone zaraz po uruchomieniu ostatniego samouczka pierwszej misji (patrz film), który zarejestrowałem na poniższym filmie. Łącznie jeżeli dobrze pamiętam było ich 3 (a może 4 😉 ) Wpadło niejako samo, po prostu każdorazowo wyrażałem zgodę na odpalenie samouczka i posłusznie wykonywałem polecenia.

Dodaj komentarz